ברוכים הבאים לפורטל צהל בקבוצת סלקום

שאלות ותשובות

עם המעבר לסלקום, ריכזנו עבורך מספר שאלות ותשובות עם עיקרי המידע הראשוני, הנחוץ לך לצורך היכרות עם השירות המגיע לך.
אנו עומדים לרשותך בכל עת, סלקום

מאיזה מחשב אוכל להיכנס לאתר ההזמנות ולהזמין עבורי מכשיר?
מאיזה מחשב אוכל להיכנס לאתר ההזמנות ולהזמין עבורי מכשיר?

 מכל מחשב/מכשיר סלולר נייד המחובר לאינטרנט.

לאיזה מכשיר אני זכאי?
לאיזה מכשיר אני זכאי?

מגוון דגמי המכשירים לכל דרג נקבע מראש על ידי צה"ל.

עם רישומך באתר ההזמנות יוצעו לך דגמים הרלוונטים לדרגתך וכן דגמים אליהם הינך זכאי לשדרג.

החל מאיזה תאריך אני יכול להיכנס לאתר ההזמנות על מנת להזמין לי מכשיר?
החל מאיזה תאריך אני יכול להיכנס לאתר ההזמנות על מנת להזמין לי מכשיר?

ניתן יהיה להיכנס ולהזמין מכשירים באתר ההזמנות על פי זכאות המוגדרת על ידי צה"ל ובהתאם לתוכנית שתפורסם על ידי צה"ל.

היכן אוכל לקבל את המכשיר החדש שלי?
היכן אוכל לקבל את המכשיר החדש שלי?

תוכל לאסוף את מכשירך בכל אחד ממרכזי השירות של חברת סלקום ברחבי הארץ. בעת ביצוע ההזמנה בפורטל, תתבקש לבחור מרכז השירות בו תרצה לאסוף את מכשירך החדש. איסוף המכשיר יתאפשר החל מ-5 ימים ממועד סיום ההזמנה בפורטל. 

שים לב, במידה ולא אספת את מכשירך תוך 30 יום, ההזמנה תבוטל.

מה עליי לעשות במידה ושיניתי את דעתי וברצוני לשנות את פרטי ההזמנה שביצעתי באתר ההזמנות?
מה עליי לעשות במידה ושיניתי את דעתי וברצוני לשנות את פרטי ההזמנה שביצעתי באתר ההזמנות?

במידה ואספת את ההזמנה ממרכז השירות לא ניתן לבצע שינוי.
במידה וטרם אספת את הערכה יש לפנות למוקד צה"ל ב-999* או 0529990777 מכל מכשיר אחר.

מה עליי לעשות במקרה של תקלה בשלב הזמנת המכשיר באתר הזמנות המכשירים של צה"ל?
מה עליי לעשות במקרה של תקלה בשלב הזמנת המכשיר באתר הזמנות המכשירים של צה"ל?

אנו מעמידים לרשות החיילים מוקד שירות מורחב ובו נציגי שירות שייתנו מענה טלפוני ותמיכה לפעולות ההזמנה באתר ההזמנות: מוקד 999* למחייגים ממספר סלקום או 0529990777 מכל מכשיר אחר.

מה עלי להביא איתי לתחנת החלוקה?
מה עלי להביא איתי לתחנת החלוקה?

1. אישור הזמנה מודפס

2. תעודה מזהה (תעודת חוגר/קצין/אזרח עובד צה"ל וכו') 

3. כרטיס אשראי בתוקף 

* כרטיס האשראי צריך להיות בבעלותך, במידה והוא בבעלות אדם אחר יש להגיע יחד עם אותו אדם לנקודת החלוקה.

 

צימוד כרטיס SIM למכשיר זר
צימוד כרטיס SIM למכשיר זר

בהתאם להנחיות צה"ל החדשות ניתן להזמין כרטיס SIM בלבד ללא צורך ברכישת מכשיר נוסף. גם אם מכשירך לא נרכש בחברת סלקום - תוכל להשתמש בו על ידי הכנסת SIM בלבד מחברת סלקום וליהנות מתוכניות אטרקטיביות במיוחד של צה"ל בסלקום.

במידה והינך בכיר (דרגת אל"מ ומעלה) מכשיר הסלולר הינו מוצמד SIM.

במידה ותבחר במכשיר זכאות המכשיר הינו מוצמד SIM.

 

לא הגעתי למרכז שירות במועד שנקבע. מה עלי לעשות?
לא הגעתי למרכז שירות במועד שנקבע. מה עלי לעשות?

עליך לפנות למוקד צה"ל 999* למחייגים ממספר סלקום או 0529990777 מכל מכשיר אחר.

לאן עלי לפנות לשם קבלת שירות לאחר קבלת המכשיר?
לאן עלי לפנות לשם קבלת שירות לאחר קבלת המכשיר?

לצה"ל מוקד טלפוני ייעודי אליו ניתן לפנות:  999* למחייגים ממספר סלקום או 0529990777 מכל מכשיר אחר.

בני המשפחה שלי רכשו מכשיר מסלקום. לאן עליהם לפנות כדי לקבל שירות?
בני המשפחה שלי רכשו מכשיר מסלקום. לאן עליהם לפנות כדי לקבל שירות?

בני משפחות חיילי צה"ל ייהנו משירות במוקדי השירות הטלפוני של סלקום בחיוג ל- 123*.

סיימתי קורס קצינים. האם עלי להיכנס לאתר ההזמנות בסיום הקורס ולהזמין לי מכשיר?
סיימתי קורס קצינים. האם עלי להיכנס לאתר ההזמנות בסיום הקורס ולהזמין לי מכשיר?

כן, בהתאם להנחיות צה"ל. 

המכשיר שלי התקלקל, מה עלי לעשות?
המכשיר שלי התקלקל, מה עלי לעשות?

בפניך עומדות שתי חלופות:

1. הגעה למרכז שירות - מנויי צה"ל רשאים להכניס מכשיר לתיקון ולקבל מכשיר חלופי. מנויים אשר ברשותם מכשיר מעוקר מצלמה יהיו רשאים לגשת למרכזי השירות בראשל"צ ו/או באר שבע ו/או חוצות המפרץ בלבד.

2. פנייה למוקד צה"ל ותיאום שליחות טכנית בהתאם לתנאי ההסכם, בחיוג ל- 999* ממספר סלקום או ל-0529990777 מכל מכשיר אחר. במסגרת השירות יהיו זכאים המנויים לקבלת מכשיר חלופי כאמור לעיל גם בשליחות.

האם ישנה אפשרות לקבל חשבונית בדואר?
האם ישנה אפשרות לקבל חשבונית בדואר?

ישנה אפשרות לקבל את החשבונית בדואר רגיל או בדואר אלקטרוני, לבחירתך.

ניתן לבחור את אופן קבלת החשבונית באתר ההזמנות.

 

איך אני מסנכרן את המייל הפרטי שלי למכשיר?
איך אני מסנכרן את המייל הפרטי שלי למכשיר?

קיימות שלוש אפשרויות:

1. דרך המכשיר עצמו - לחיצה על האייקון של דואר אלקטרוני במכשיר ומעקב אחרי ההוראות.

2.להיעזר במדריכי סנכרון / הגדרת המייל באתר סלקום www.cellcom.co.il

3. להתקשר למוקד צה"ל 999* למחייגים ממספר סלקום או 0529990777 מכל מכשיר אחר.

מהו אופן השימוש במכשיר בחו"ל בנסיעה פרטית?
מהו אופן השימוש במכשיר בחו"ל בנסיעה פרטית?

פרטים לגבי חבילות חו"ל ניתן לקבל בפניה למוקד צה"ל 999* למחייגים ממספר סלקום או 0529990777 מכל מכשיר אחר.

האם אוכל לקבל את המכשיר הזכאות ולבצע שדרוג בשלב מאוחר יותר?
האם אוכל לקבל את המכשיר הזכאות ולבצע שדרוג בשלב מאוחר יותר?

לא, מי שמעוניין לבצע שדרוג חייב להחליט טרם לקיחת המכשיר לו הוא זכאי בהתאם להנחיות משרד הבטחון / צה"ל. לא ניתן לבצע שדרוג אחרי קבלת מכשיר הזכאות.